reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
miroslava babicova

miroslava babicova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto sa neboji pravdy Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ten moj prvy.

miroslava babicova

Ten moj prvy.

Cokolvek robi clovek prvy krat, snazi sa to urobit najlepsie ako sa len da. A tak je to aj s tym to mojim prvym clankom.  No ak sa na to vsetko pozriem z druhej strany a opytam sa samu seba, ci mi na tom az tak zalezi, odpoved bude musiet byt asi, nie, nezalezi mi  na tom aby bol najlepsi, zalezi mi na tom aby vsetci co si ho precitaju pochopili preco by som tu chcela pisat, co ma k tomu priviedlo .Takze zacnem?

  • 13. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 643x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu