reklama

Ten moj prvy.

Cokolvek robi clovek prvy krat, snazi sa to urobit najlepsie ako sa len da. A tak je to aj s tym to mojim prvym clankom.  No ak sa na to vsetko pozriem z druhej strany a opytam sa samu seba, ci mi na tom az tak zalezi, odpoved bude musiet byt asi, nie, nezalezi mi  na tom aby bol najlepsi, zalezi mi na tom aby vsetci co si ho precitaju pochopili preco by som tu chcela pisat, co ma k tomu priviedlo .Takze zacnem?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Vroku 2005 som sa rozhodla skoncovat s neuspechom a skusit honbu za stastim v Anglicku. a prave toto rozhodnutie a vsetko co sa odohralo po mojom odchode chcem napisat, opisat, podelit sa s tym s kazdym kto si najde cas precitat si moje riadky. zacnem otazkou: ci by som urobila este raz to iste? urcite ano, bez akychkolvek pochybnosti a zavahani, bolo to moje najlepsie rozhodnutie v zivote, a kazdy kto Vam rozprava nieco ine o tom ako je tu v anglicku, klame!

miroslava babicova

miroslava babicova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Niekto kto sa neboji pravdy Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu